loading...
کمپ دانشجویی لرستان
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس سرکاری ماه رمضان5) 0 166 giti
اس ام اس فلسفی و جملات قصار زیبا (5) 0 155 giti
اس ام اس خاطره های عاشقانه و غمگین 0 145 giti
پ نه پ - 5 (طنز) 0 175 giti
جوک های جدید و خنده دار (5) 0 160 giti
فصل ها چگونه به وجود می آیند؟ 0 188 anahid
اس ام اس بیقراری عاشقانه (4) 0 162 anahid
جوک های پ نه پ جدید و بانمک 0 146 anahid
طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب 0 179 anahid
جوک های جدید و خنده دار (4) 0 165 anahid
اس ام اس سرکاری شب امتحان 0 151 fahime
تغییر مسیر پیش‌فرض Program Files 0 151 fahime
دانستنی های جالب روانشناسی 0 178 fahime
جوک های بامزه زن و شوهری (3) 0 158 fahime
جوک های جدید و خنده دار (3) 0 132 fahime
دانستنی‌هایی جالب از قرآن کریم 0 135 hila
تغییر میانبرهای صفحه‌کلید در مک 0 129 hila
اس ام اس تبریک تولد عاشقانه 0 139 hila
اس ام اس خنده دار و سرکاری! 0 129 hila
جوکهای خنده دار لاین و وایبر 0 142 hila
جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت 0 125 sanaz
آیا میدانید؟ 0 139 sanaz
اس ام اس های عاشقانه و زیبا (1) 0 174 sanaz
اس ام اس خنده دار و جالب 0 135 sanaz
جوک های جدید و خنده دار (1) 0 148 sanaz
ایجاد فضای خالی بین آیکن های پین شده به Taskbar 0 136 donya
اس ام اس خنده دار برای تجدید روحیه 0 146 donya
اس ام اس مهربانی 0 139 donya
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 0 134 donya
درد مداوم کف پا در طول شش هفته را جدی بگیرید 0 140 donya
✘дÐMiи✘ بازدید : 125 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

بسته نرم افزاری رازشما برای پیدا کردن علائم ستاره شناسی (طالع بینی چینی) سال، ماه، روز و ساعت تولد، تقویم قدیمی چینی (قمری چینی) کاربرد دارد. برای پیدا کردن شخصیت هر فرد سه راه مختلف ارائه میدهد (ستاره شناسی چینی – گروه خون ژاپنی – چرخ برمه). علاوه بر اینها راهی که مردم چین قدیم (طالع بینی چینی) برای سنجش تطابق شخصیت زن و مرد برای ازدواج بکار میبرده اند را در اختیار شما میگذارد و همینطور احتمال پسر یا دختر بودن بچه به روش چینی را نیز برایتان محاسبه می کند. این نرم افزار تقویم جدید چینی (خورشیدی چینی) را بر تقویم های شمسی، قمری (شیعه – اسلامیک وسترن – ام القرا) و میلادی افزوده است.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 126 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)


SUPERAntiSpyware نرم افزاری حرفه ای و چند کاره برای اسکن و تشخیص جاسوس افزارهایی می باشد که دیگر نرم افزارهای امنیتی قادر به تشخیص آنها نمی باشند. SUPERAntiSpyware تمامی جاسوس افزارها را بدون هیچگونه خطایی پاک می کند. امکانات این نرم افزار قدرتمند به همراه تکنولوژی منحصر به فرد پردازش ، می توانند تمامی خطرات حتی آنهایی که روی سیستم مخفی شده اند را نیز کشف کنند. انواع جدید و متعددی از روت کیت ها یا درایورهای هسته می توانند خودشان را مخفی کرده و از دست نرم افزارهای امنیتی استاندارد دور نگه دارند.

....................................................

✘дÐMiи✘ بازدید : 174 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبای علی اصحابی به نام «شب اول جدایی»

ترانه : مهرایین – آهنگ : علی علائی – تنظیم ، میکس و مسترینگ : امیر اسید

این اثر شنیدنی حاصل اولین همکاری این دو خواننده می باشد

 

برای دانلود به  ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

✘дÐMiи✘ بازدید : 140 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

نام کتاب: آموزش ICDL
نویسنده:نامشخص
تعداد صفحات : 250
فرمت کتاب: PDF

توضیحات:
در سال 1995، انجمن جوامع حرفه ای انفورماتیک اروپا یک گروه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای IT در سراسر اروپا بود. این گروه ویژه در سال 1995 و اوایل 1996، آزمونهای آزمایشی برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست سال 1996، گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر ECDL در سوئد ارائه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سراسر جهان مطرح شد. برنامه ECDL/ICDL توسط بنیاد ECDL-F ECDL در سطح جهانی اداره میشود. این بنیاد که درسال 1997 تاسیس شد، سازمانی غیرانتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارتهای کامپیوتری و دانش IT است. در حال حاضر ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده که بیشتر در کشورهای غیر اروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه ECDL می باشد.در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکت ها این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارت های کامپیوتری میدانند.

ICDL.jpgبرای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
✘дÐMiи✘ بازدید : 152 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)


اگر شما جزوی از کاربرانی باشید که همیشه با کدنویسی و برنامه نویسی وب سرو کار دارند حتما به این نکته رسیده اید که این کدها را با برنامه نوت پد (Notepad) نمی شود به درستی ویرایش نمود و به دلایل متعدد و زیادی اکثر برنامه نویسان و کدنویسان دیگر از این برنامه استفاده نمی نمایند و سراغ ویرایشگرها و ادیتورهای کدهای متنی دیگری رفته اند.نرم افزاری که امروزه جای خود را میان این کاربران باز نموده EditBone نام دارد.نرم افزار ویرایشگر قدرتمندی که تمامی امکانات و مشخصه های یک ادیتور حرفه ای متن را دارا می باشد.

✘дÐMiи✘ بازدید : 146 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

اگر دوست دارید اندروید خود را مانند یک گاو صندوق ایمن کنید نرم افزار Safe+ برای همین کار ساخته شده است.قفل گذاری برروی تمام قسمت های اندروید که با سیستم پیچیده کدگذاری استفاده شده در این نرم افزار هیچ کس نمیتواند به آن نفوذ کند.


اندروید خود را تبدیل به یک گاوصندوق ایمن کنید با نرم افزار Safe+
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
✘дÐMiи✘ بازدید : 136 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 

AutoCAD 2014 جدیدترین نسخه ی نرم افزار حر فه ای نقشه کشی می باشد . در این ویدئوهای آموزشی ، Jeff Bartels به شما قابلیت های جدید نسخه ی ۲۰۱۴ این برنامه را به صورت تصویری نشان می دهد . اتوکد (AutoCad)‏ نام نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند.دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید.

 

AutoCAD 2014 New Features آموزش قابلیت های جدید اتوکد 2014   AutoCAD 2014 New Features

....................................................................................................................................................

دانلود در ادامه مطلب

✘дÐMiи✘ بازدید : 208 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (1)

 


 

office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید


✘дÐMiи✘ بازدید : 169 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود کرک آفیس 2013 و ویندوز 8.1 - فعال سازی خودکار و رفع محدودیت زمانی آفیس و ویندوز

کرک Microsoft Toolkit v2.4.4 به پست اضافه شد!

همانگونه که میدانیم پس از ویندوز یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین ابزار کار در رایانه ها بسته ی نرم افزار Microsoft Office می باشد. که پس از نصب آن بر روی ویندوز برای استفاده از تمامی امکانات و قابلیتهای نرم افزار و رفع محدودیت زمانی می بایستی آن را خریداری کرده و یا اینکه نرم افزار را به اصطلاح کرک نمایید. تا بتوانید از تمامی امکانات بدون محدودیت زمانی استفاده نمایید. نرم افزار قدرتمند KMSnano که با نصب آن شما میتوانید به آسانی و به صورت اتوماتیک علاوه بر فعال سازی آفیس 2013 نسخه های RTM و Volume ویندوزهای Windows 7/8 Pro/Enter/N/VL را فعال سازی نمایید.
کرک Microsoft Toolkit قابلیت فعال سازی کلیه نسخه های ویندوز و آفیس را دارا می باشد!

......................................................................................................................................................

دانلود در ادامه مطلب

✘дÐMiи✘ بازدید : 147 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

 

نرم افزاری که پیش روی شما قرار دارد، مجموعه ی نسبتا کاملی از نمونه سوالات امتحانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور در ترم های اخیر می‌باشد که توسط گروه دو قدم جمع آوری گشته و به صورت کاملا رایگان در اختیار دانشجویان گرامی دانشگاه پیام نور قرار داده است. اکثر سوالاتی که درون نرم افزار وجود دارد دارای پاسخ می باشند و دانشجویان گرامی می توانند پاسخ خود را با کلید سوالات بسنجند. برای مشاهده لیست دروسی که داخل این نرم افزارقرار دارد، ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

 

payam noor نرم افزار نمونه سوالات امتحانات پایانی دروس عمومی دانشگاه پیام نور برای تمام رشته ها

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 156 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

 

DreamCalc Professional یک ماشین حساب فوق حرفه ای جهت انجام محاسبات پیچیده و تخصصی ریاضی و مهندسی می باشد. این نرم توانایی محاسبه معدلات پیچیده که بیش از ۲۶۰ تابع می باشد را دارا بوده و علاوه بر سرعت دارای دقت بسیار بالایی می باشد. نرم افزار DreamCalc Professional را در ادامه می توانید به صورت رایگان دریافت کنید.

 

 

DreamCalc Professional 4.8.0 ماشین حساب حرفه ای مهندسی DreamCalc Professional 4.8.0

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

 

✘дÐMiи✘ بازدید : 113 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

 

maplesoft maple 17 حرفه ای ترین محاسبه گر ریاضیات با نام Maplesoft Maple 17.0

میپل نرم افزار بسیار قدرتمندی برای انواع مختلف محاسبات ریاضی از مقدماتی تا پیشرفته است. میپل قادر است کلیه محاسبات ریاضی را از اعمال چهارگانه، توان و ریشه گرفتن، محاسبه فاکتوریل اعداد، محاسبات ساده و پیشرفته مثلثاتی و لگاریتمی و غیره گرفته تا محاسبه حد، مشتق و انتگرال توابع، رسم توابع دو بعدی و سه بعدی، انواع محاسبات ماتریسی و حل معادلات معمولی و دیفرانسیلی انجام دهد. بنابراین دانش آموزان و دانشجویان برای درک مفاهیم علمی و ریاضیدانان حرفه ای و مهندسین برای کارهای تحقیقی و کاربردی می توانند از آن استفاده کنند.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 145 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

 

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری اقدام به ساخت و تولید برنامه هایی نموده اند که علاوه بر مزیت کاربردی بودن آن ها برای یادگیری موضوعات درسی بسیار مفید می باشند و میتوان از آنها به عنوان ابزار های قدرتمند کمک آموزشی استفاده نمود . Math Resource Studio نام نرم افزاری قدرتمند برای حل مسائل و معادلات ریاضی می باشد. به کمک این نرم افزار می توان سوالات مختلف را حل نموده و به جواب آن ها دسترسی پیدا نمود . از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حل معادلات مختلف ، مسائل هندسی و جبر و انجام عملیات های پیشرفته محاسباتی اشاره نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از دیگر ابزارها همانند ابزارهای سرگرمی ریاضی استفاده نمود. این برنامه محصولی از شرکت schoolhousetech  می باشد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه گنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 124 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)

 

بسیاری از شما کاربران به عکاسی علاقه مند هستید و با دیوایس خود تصاویر زیبایی را ثبت می کنید. بعد از عکسبرداری گاهی اوقات برای نشان دادن جلوه های عکس با نرم افزارهای متفاوت، عکس را ویرایش می کنید. این نرم افزار خارق العاده و کم حجم رنگ و لعاب خاصی به تصویر ثبت شده توسط شما می دهد. شما به کمک این نرم افزار می توانید عکسها را زیباتر از پیش کنید و همچنین دسته پرندگان در حال کوچ را به آنها اضافه کنید.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 146 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Viber

 Viber _ وایبر یک نرم افزار کاربردی گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر ۱۰۰ ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی “در برنامه” نیاز به خرید ندارند.

ویژگی های برنامه :
- بدون هزینه های پنهان
- بدون هزینه های بین المللی
- کاملاً رایگان و بدون آگهی
- بدون نام کاربری، کلمه عبور و یا ثبت نام
- بدون احتیاج به ساخت مجدد لیست دوستان
- اعلام تماس ناموفق
- کیفیت خوب صدا

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
اول از همه که خیلی خوش اومدین... اینجا یه پاتوق سرگرمی, تفریحی, علمیه واسه همه ی دانشجوای گل لرستانی, در حال حاضر به طور موقت اینجا دایره اگه کشش و بازدید بالا باشه که دامینو قالب جدیدو کار میذارم, اگه که نه....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین برند برای لپ تاپ از نظر شما چیه؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 318
  • بازدید ماه : 1,121
  • بازدید سال : 8,182
  • بازدید کلی : 60,989
  • کدهای اختصاصی