loading...
کمپ دانشجویی لرستان
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس سرکاری ماه رمضان5) 0 167 giti
اس ام اس فلسفی و جملات قصار زیبا (5) 0 155 giti
اس ام اس خاطره های عاشقانه و غمگین 0 145 giti
پ نه پ - 5 (طنز) 0 175 giti
جوک های جدید و خنده دار (5) 0 161 giti
فصل ها چگونه به وجود می آیند؟ 0 188 anahid
اس ام اس بیقراری عاشقانه (4) 0 163 anahid
جوک های پ نه پ جدید و بانمک 0 146 anahid
طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب 0 179 anahid
جوک های جدید و خنده دار (4) 0 166 anahid
اس ام اس سرکاری شب امتحان 0 151 fahime
تغییر مسیر پیش‌فرض Program Files 0 152 fahime
دانستنی های جالب روانشناسی 0 179 fahime
جوک های بامزه زن و شوهری (3) 0 159 fahime
جوک های جدید و خنده دار (3) 0 132 fahime
دانستنی‌هایی جالب از قرآن کریم 0 136 hila
تغییر میانبرهای صفحه‌کلید در مک 0 129 hila
اس ام اس تبریک تولد عاشقانه 0 139 hila
اس ام اس خنده دار و سرکاری! 0 130 hila
جوکهای خنده دار لاین و وایبر 0 143 hila
جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت 0 125 sanaz
آیا میدانید؟ 0 139 sanaz
اس ام اس های عاشقانه و زیبا (1) 0 174 sanaz
اس ام اس خنده دار و جالب 0 136 sanaz
جوک های جدید و خنده دار (1) 0 149 sanaz
ایجاد فضای خالی بین آیکن های پین شده به Taskbar 0 137 donya
اس ام اس خنده دار برای تجدید روحیه 0 146 donya
اس ام اس مهربانی 0 139 donya
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 0 134 donya
درد مداوم کف پا در طول شش هفته را جدی بگیرید 0 140 donya
✘дÐMiи✘ بازدید : 308 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوست دارم

دانلود اهنگ جدید و فوق العاده زیبا میثم ابراهیمی به نام دوست دارم با بالا ترین کیفیت

آهنگ : علی عبدالمالکی ، ترانه : علیرضا مرتضی قلی ، تنظیم : حامد برادران

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید …


امروز پر از شوق چشمای من

با تو پر از عشق روزای من

نبض من داره با نفسات میزنه

قلب من تو هر تپش صدات میزنه

چشم من پر از برق نگاه تو

قلب من همیشه چشم به راه تو

دوست دارم

خیلی دلم تنگه برات

جونم بسته به اون چشات

میمیرم واسه خندهات

دوست دارم ، دوست دارم

تو رو حتی بیشتر از خودم

میمیرم دورشم ازت یکم

من تا دیدم عاشقت شدم

دوستت دارم

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام دوست دارم

♫♫♫♫♫♫

چشم من پر از برق نگاه تو

قلب من همیشه چشم به راه تو

دوست دارم

خیلی دلم تنگه برات

جونم بسته به اون.چشات

میمیرم واسه خندهات

دوست دارم ، دوست دارم

تو رو حتی بیشتر از خودم

میمیرم دورشم ازت یکم

من تا دیدم عاشقت شدم

دوستت دارم

MP3 – 320

Meysam Ebrahimi – Dooset Daram

MP3 – 128

 

Meysam Ebrahimi – Dooset Daram

 

 

 

منبع پاپ موزیک


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اول از همه که خیلی خوش اومدین... اینجا یه پاتوق سرگرمی, تفریحی, علمیه واسه همه ی دانشجوای گل لرستانی, در حال حاضر به طور موقت اینجا دایره اگه کشش و بازدید بالا باشه که دامینو قالب جدیدو کار میذارم, اگه که نه....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین برند برای لپ تاپ از نظر شما چیه؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 1,177
  • بازدید سال : 8,238
  • بازدید کلی : 61,045
  • کدهای اختصاصی