loading...
کمپ دانشجویی لرستان
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس سرکاری ماه رمضان5) 0 166 giti
اس ام اس فلسفی و جملات قصار زیبا (5) 0 155 giti
اس ام اس خاطره های عاشقانه و غمگین 0 145 giti
پ نه پ - 5 (طنز) 0 175 giti
جوک های جدید و خنده دار (5) 0 160 giti
فصل ها چگونه به وجود می آیند؟ 0 188 anahid
اس ام اس بیقراری عاشقانه (4) 0 162 anahid
جوک های پ نه پ جدید و بانمک 0 146 anahid
طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب 0 178 anahid
جوک های جدید و خنده دار (4) 0 165 anahid
اس ام اس سرکاری شب امتحان 0 151 fahime
تغییر مسیر پیش‌فرض Program Files 0 151 fahime
دانستنی های جالب روانشناسی 0 178 fahime
جوک های بامزه زن و شوهری (3) 0 158 fahime
جوک های جدید و خنده دار (3) 0 132 fahime
دانستنی‌هایی جالب از قرآن کریم 0 135 hila
تغییر میانبرهای صفحه‌کلید در مک 0 129 hila
اس ام اس تبریک تولد عاشقانه 0 139 hila
اس ام اس خنده دار و سرکاری! 0 129 hila
جوکهای خنده دار لاین و وایبر 0 142 hila
جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت 0 125 sanaz
آیا میدانید؟ 0 138 sanaz
اس ام اس های عاشقانه و زیبا (1) 0 174 sanaz
اس ام اس خنده دار و جالب 0 135 sanaz
جوک های جدید و خنده دار (1) 0 148 sanaz
ایجاد فضای خالی بین آیکن های پین شده به Taskbar 0 136 donya
اس ام اس خنده دار برای تجدید روحیه 0 146 donya
اس ام اس مهربانی 0 139 donya
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 0 134 donya
درد مداوم کف پا در طول شش هفته را جدی بگیرید 0 139 donya
✘дÐMiи✘ بازدید : 133 چهارشنبه 20 آذر 1392 نظرات (0)

 

مدت‌ها است که کاربران سیستم عامل اندروید برای انجام کارهایی که به‌صورت پیش‌فرض نمی‌توانسته‌اند در این سیستم عامل انجام دهند، دیوایس یا محصول اندرویدی خود را روت می‌کنند.

البته این ویژگی‌ از سوی گوگل در سیستم عامل اندروید تعبیه شده است تا کاربران را مجاب سازد که به روت کردن محصول خود روی آورند اما به‌راستی که چه نیازی به انجام این کار داریم؟! آیا با روت کردن تبلت یا تلفن همراه‌مان، دروازه‌ گسترده‌ای از برنامه‌های جالب و کاربردی به سوی‌مان گشوده می‌شود؟! در ادامه با ما همراه باشید تا به پاسخ این پرسش دست یابید…

به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

✘дÐMiи✘ بازدید : 186 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)
قابلیت BitLocker To Go که در ویندوز 7 ارائه شده قابلیتی فوق العاده جذاب و کارآمد بوده با استفاده از این قابلیت ویندوز سون شما می توانید داده های خود را که در ابزار قابل حمل ذخیره کرده اید رمز دار کنید در این اموزش نحوه رمز دار کردن(پسورد گذاری) درایو فلش خود را توسط این قابلیت، نحوه اینکه آیا داده ها رمز دار شده اند و این که رمز را از درایو پاک کنید خواهید آموخت.
..............................................
برای آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید
✘дÐMiи✘ بازدید : 1530 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

HYSYS

HYSYS 3.2 نام نرم افزار مهندسی حرفه ای برای مهندسان شیمی می باشد. نرم افزاری حرفه ای برای شبیه سازی سیستم های پالایشگاهی پتروشیمی، الکترولیتی و جامد می باشد. این نرم افزار یکی از پرکاربرد ترین و قویترین نرم افزار های مهندسی شیمی می باشد. هسته این نرم افزار به گونه ای برنامه ریزی شده است که میتواند در کمترین زمان محاسبات بلند و طولانی را به راحتی انجام دهد و تحلیل های پارامتریک و سایر سنجش ها را به اسانی انجام داده و در اختیار داشنجویان قرار می دهد. از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار میتوان به شبیه سازی فوق حرفه ای سیستم ها ، امکان تلفیق سیستم های شبیه سازی شده ، امکان ویرایش   و ایجاد طرح های جدید برای شبیه سازی ، قابلیت پیش بینی عملیات های مورد انجام ، ایجاد مدل های واقع بینانه و … اشاره کرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

✘дÐMiи✘ بازدید : 187 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

UC Browser یکی از بهترین ، زیباترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای مرورگر موبایل می باشد که طرفداران زیادی را از سرتاسر جهان به سمت خود کشیده است و مرورگر و محبوب و بی نظیری است.با این مرورگر می توانید با سرعت بالا صفحات وب را بارگزاری کنید و به گشت و گزاری دلچسب و آسان در اینرتنت در محیطی کاربرپسند بپردازید.نسخه جدید مرورگر وب UC Browser v8.4.0.181 - آندروید

✘дÐMiи✘ بازدید : 136 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

 

شاید بتوان گفت که ویندوز ۸ عظیم ترین تغییر در سیستم عامل های کمپانی مایکروسافت در ۲۰ سال اخیر محسوب می شود. حال در این مجموعه آموزشی که توسط Bob Flisser تهیه شده است، به شما سرعت و عملکردی بیش از آن چه قبلا تجربه کرده اید آموخته خواهد شد تا بتوانید از توانایی های این شاهکار مایکروسافت بهتر استفاده نمایید.در این مجموعه به آموزش استفاده از صفحه شروع جدید مایروسافت و چگونگی عملکرد آن با دسکتاپ، چگونگی شخصی سازی تنظیمات ویندوز، استفاده از نرم افزارهای موجود در ویندوز و ابزارهای موجود، مدیریت فایل ها و فولدرهای خود و همچنین بسیاری از میان برها در ویندوز ۸ را خواهید آموخت. همچنین به شما طریقه ایجاد Homegroup برای به اشتراک گذاری فایل ها، استفاده از کتابخانه ها برای دسته بندی فایل های خود، استفاده از بهترین سیستم عیب یابی ویندوز که تا کنون عرضه شده و … آموزش داده خواهد شد.
همچنین در این مجموعه آموزشی فایل های آموزشی (فایل های پروژه) برای شما فراهم گردیده است. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه بی نظیر آموزشی را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایید.

 

Total Training for Microsoft Windows 8 آموزش استفاده از ویندوز 8 با Total Training for Microsoft Windows 8

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 126 سه شنبه 23 مهر 1392 نظرات (0)


SUPERAntiSpyware نرم افزاری حرفه ای و چند کاره برای اسکن و تشخیص جاسوس افزارهایی می باشد که دیگر نرم افزارهای امنیتی قادر به تشخیص آنها نمی باشند. SUPERAntiSpyware تمامی جاسوس افزارها را بدون هیچگونه خطایی پاک می کند. امکانات این نرم افزار قدرتمند به همراه تکنولوژی منحصر به فرد پردازش ، می توانند تمامی خطرات حتی آنهایی که روی سیستم مخفی شده اند را نیز کشف کنند. انواع جدید و متعددی از روت کیت ها یا درایورهای هسته می توانند خودشان را مخفی کرده و از دست نرم افزارهای امنیتی استاندارد دور نگه دارند.

....................................................

✘дÐMiи✘ بازدید : 140 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

نام کتاب: آموزش ICDL
نویسنده:نامشخص
تعداد صفحات : 250
فرمت کتاب: PDF

توضیحات:
در سال 1995، انجمن جوامع حرفه ای انفورماتیک اروپا یک گروه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای IT در سراسر اروپا بود. این گروه ویژه در سال 1995 و اوایل 1996، آزمونهای آزمایشی برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست سال 1996، گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر ECDL در سوئد ارائه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سراسر جهان مطرح شد. برنامه ECDL/ICDL توسط بنیاد ECDL-F ECDL در سطح جهانی اداره میشود. این بنیاد که درسال 1997 تاسیس شد، سازمانی غیرانتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارتهای کامپیوتری و دانش IT است. در حال حاضر ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده که بیشتر در کشورهای غیر اروپایی کاربرد دارد و برنامه درسی آن مشابه ECDL می باشد.در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکت ها این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارت های کامپیوتری میدانند.

ICDL.jpgبرای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
✘дÐMiи✘ بازدید : 152 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)


اگر شما جزوی از کاربرانی باشید که همیشه با کدنویسی و برنامه نویسی وب سرو کار دارند حتما به این نکته رسیده اید که این کدها را با برنامه نوت پد (Notepad) نمی شود به درستی ویرایش نمود و به دلایل متعدد و زیادی اکثر برنامه نویسان و کدنویسان دیگر از این برنامه استفاده نمی نمایند و سراغ ویرایشگرها و ادیتورهای کدهای متنی دیگری رفته اند.نرم افزاری که امروزه جای خود را میان این کاربران باز نموده EditBone نام دارد.نرم افزار ویرایشگر قدرتمندی که تمامی امکانات و مشخصه های یک ادیتور حرفه ای متن را دارا می باشد.

✘дÐMiи✘ بازدید : 146 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

 

اگر دوست دارید اندروید خود را مانند یک گاو صندوق ایمن کنید نرم افزار Safe+ برای همین کار ساخته شده است.قفل گذاری برروی تمام قسمت های اندروید که با سیستم پیچیده کدگذاری استفاده شده در این نرم افزار هیچ کس نمیتواند به آن نفوذ کند.


اندروید خود را تبدیل به یک گاوصندوق ایمن کنید با نرم افزار Safe+
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
✘дÐMiи✘ بازدید : 136 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (0)

 

AutoCAD 2014 جدیدترین نسخه ی نرم افزار حر فه ای نقشه کشی می باشد . در این ویدئوهای آموزشی ، Jeff Bartels به شما قابلیت های جدید نسخه ی ۲۰۱۴ این برنامه را به صورت تصویری نشان می دهد . اتوکد (AutoCad)‏ نام نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود. این نرم‌افزار از محصولات شرکت آمریکایی اتودسک است. کاربران اتوکد امکان استفاده از محیط‌های دو و سه بعدی را دارند.دنیای اطراف خود را با نرم افزار قوی ، انعطاف پذیر و امکانات فراوانی که در آن گذاشته شده است را به تصویر بکشانید. این نرم افزار یکی از برترین نرم افزارهای طراحی ۲بعدی و ۳بعدی دنیاست که نامش Autodesk AutoCAD است. سرعت دهی به اطلاعات ، به اشتراک گذاری ایده ها بدون محدودیت ، کاوشگری خلاقیت ها با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. با استفاده از هزاران اد-آن که در این نرم افزار موجود می باشد ، این نرم افزار به منعطف ترین نرم افزار طراحی دنیا تبدیل شده است. حال وقت آن است که تولیدی خود را افزایش دهید.

 

AutoCAD 2014 New Features آموزش قابلیت های جدید اتوکد 2014   AutoCAD 2014 New Features

....................................................................................................................................................

دانلود در ادامه مطلب

✘дÐMiи✘ بازدید : 208 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (1)

 


 

office 2013 final cover دانلود نسخه نهایی آفیس 2013   Microsoft Office Professional Plus 2013

Microsoft Office 2013 بسته نرم افزاری فوق العاده ای که همیشه باعث سربلندی سازندگان بوده و از نسخه ۹۷ تا نسخه ۲۰۱۰ توانسته کاربران بیشتری را به خود اختصاص دهد. شاید یکی از دلایلش یکتایی آفیس بوده اما واقعیت امر این است که مجموعه Microsoft Office همیشه ویژه و کامل بوده تا جایی که تقریبا نمی توان همتایی برای آن در نظر گرفت یا حتی نام برد. نسخه های مختلف مجموعه آفیس از گذشته ارتقا پیدا کردند تا پس از ارائه آفیس ۲۰۰۷ به یکباره تغییرات چشمگیری در آفیس مشاهده شد و آفیس ۲۰۱۰ آن را کامل تر کرد و حالا تقریبا پس از سه سال مایکروسافت با سروصدای فراوان نسخه ۱۵ از آفیس را منتشر کرد تا بازهم نشان دهد Office بهترین انتخاب برای همه کاربران است. آفیس ۲۰۱۳ که به تازگی منتشر گردیده ظاهری تقریبا شبیه به نسخه های ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ دارد با این تفاوت که گزینه های جدیدی به آن اضافه شده که بی انصافی اگر نگوییم برای اولین بار چنین امکاناتی را یک شرکتی نرم افزاری ارائه داده ؛ امکاناتی بسیار فراوان کاربران را احاطه کرده اند.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید


✘дÐMiи✘ بازدید : 169 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
دانلود کرک آفیس 2013 و ویندوز 8.1 - فعال سازی خودکار و رفع محدودیت زمانی آفیس و ویندوز

کرک Microsoft Toolkit v2.4.4 به پست اضافه شد!

همانگونه که میدانیم پس از ویندوز یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین ابزار کار در رایانه ها بسته ی نرم افزار Microsoft Office می باشد. که پس از نصب آن بر روی ویندوز برای استفاده از تمامی امکانات و قابلیتهای نرم افزار و رفع محدودیت زمانی می بایستی آن را خریداری کرده و یا اینکه نرم افزار را به اصطلاح کرک نمایید. تا بتوانید از تمامی امکانات بدون محدودیت زمانی استفاده نمایید. نرم افزار قدرتمند KMSnano که با نصب آن شما میتوانید به آسانی و به صورت اتوماتیک علاوه بر فعال سازی آفیس 2013 نسخه های RTM و Volume ویندوزهای Windows 7/8 Pro/Enter/N/VL را فعال سازی نمایید.
کرک Microsoft Toolkit قابلیت فعال سازی کلیه نسخه های ویندوز و آفیس را دارا می باشد!

......................................................................................................................................................

دانلود در ادامه مطلب

درباره ما
Profile Pic
اول از همه که خیلی خوش اومدین... اینجا یه پاتوق سرگرمی, تفریحی, علمیه واسه همه ی دانشجوای گل لرستانی, در حال حاضر به طور موقت اینجا دایره اگه کشش و بازدید بالا باشه که دامینو قالب جدیدو کار میذارم, اگه که نه....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین برند برای لپ تاپ از نظر شما چیه؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 1,110
  • بازدید سال : 8,171
  • بازدید کلی : 60,978
  • کدهای اختصاصی