loading...
کمپ دانشجویی لرستان
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس سرکاری ماه رمضان5) 0 167 giti
اس ام اس فلسفی و جملات قصار زیبا (5) 0 155 giti
اس ام اس خاطره های عاشقانه و غمگین 0 145 giti
پ نه پ - 5 (طنز) 0 175 giti
جوک های جدید و خنده دار (5) 0 161 giti
فصل ها چگونه به وجود می آیند؟ 0 188 anahid
اس ام اس بیقراری عاشقانه (4) 0 163 anahid
جوک های پ نه پ جدید و بانمک 0 146 anahid
طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب 0 179 anahid
جوک های جدید و خنده دار (4) 0 165 anahid
اس ام اس سرکاری شب امتحان 0 151 fahime
تغییر مسیر پیش‌فرض Program Files 0 152 fahime
دانستنی های جالب روانشناسی 0 179 fahime
جوک های بامزه زن و شوهری (3) 0 159 fahime
جوک های جدید و خنده دار (3) 0 132 fahime
دانستنی‌هایی جالب از قرآن کریم 0 136 hila
تغییر میانبرهای صفحه‌کلید در مک 0 129 hila
اس ام اس تبریک تولد عاشقانه 0 139 hila
اس ام اس خنده دار و سرکاری! 0 130 hila
جوکهای خنده دار لاین و وایبر 0 143 hila
جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت 0 125 sanaz
آیا میدانید؟ 0 139 sanaz
اس ام اس های عاشقانه و زیبا (1) 0 174 sanaz
اس ام اس خنده دار و جالب 0 136 sanaz
جوک های جدید و خنده دار (1) 0 149 sanaz
ایجاد فضای خالی بین آیکن های پین شده به Taskbar 0 137 donya
اس ام اس خنده دار برای تجدید روحیه 0 146 donya
اس ام اس مهربانی 0 139 donya
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 0 134 donya
درد مداوم کف پا در طول شش هفته را جدی بگیرید 0 140 donya
✘дÐMiи✘ بازدید : 135 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

مخصوص گروه سنی ۱۶+ (ویژه دهه شصتی ها)

“درخواست یکی از کاربران سایت”

boghz دانلود فیلم بغض

موضوع (ژانر) : اجتماعی

مدت زمان : ۹۰ دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : ۱۳۹۰

کارگردان : رضا درمشیان

بازیگران : باران کوثری، بابک حمیدیان، مهران احمدی و…

خلاصه داستان فیلم بغض : حامد پسر جوان ایرانی گرافیتی کاری در ترکیه که کارش کشیدن نقاشی های خیابانی است، مجردی نمی تواند وارد دیسکو شود. او برای رفتن به داخل دیسکو با ژاله  آشنا می شود و این آغاز رابطه عاشقانه آنهاست…

 

—————————————————————————–

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 169 دوشنبه 11 آذر 1392 نظرات (0)

دانلود نمونه سوالات مدارهای الکتریکی1, دانشگاه پیام نوربه همراه پاسخ نامه

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 142 جمعه 08 آذر 1392 نظرات (0)
دانلود نمونه سوالات ریاضی عمومی2 دانشگاه پیام نور به همراه پاسخ نامه تستی و تشریحی
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید
✘дÐMiи✘ بازدید : 168 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

 

EditorSoftwareBox ویرایشگر قدرتمند فایل پی دی اف PDF XChange Editor 3.0.306.1

PDF-XChange Editor نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف باتوجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرفترین فایل ها تبدیل شده اند و میتواند گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند. در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند. همچنین تبدیل برعکس این فرایند یعنی تبدیل فایل pdf به انواع فایل های نامبرده شده که در زمینه نرم افزار دارای ocr نیز بوده و میتواند فایل های عکس نظیر jpg دارای متن را نیز به فایل های pdf کاملاً قابل ویرایش که حتی متن آنها نیز قابل ویرایش است تبدیل نماید. در زمینه ویرایش قابلیت ویرایش خط به خط متن فایل ها امکان پذیر است و حتی کاربر میتواند متن و پارگراف ها را ویرایش و جابجا نماید. قابلیت کامنت گذاشتن برای کلمات و جملات و همچنین highlight کردن یا علامت گذاری خطوط و کلمات به صورتی ماژیک های مارکر در دنیای واقعی که توسط این نرم افزار فراهم آمده است. قابلیت تغییر اندازه فونت ، تغییر رنگ و… نیز امکان پذیر می باشد. همچنین برای ویرایش اشیاء و عکس های درون فایل pdf نیز امکانات فراوانی نظیر تغییر اندازه و تغییر موقعیت یا اضافه کردن یا حذف آنها فراهم است. قابلیت رسم اشیاء توسط خود کاربر نظیر دایره و مثلث و مستطیل و… نیز وجود دارد. قابلیت قرار دادن واترمارک و لوگو و امضاء دیجیتال و مهر زدن فایل های پی دی اف در کنار قابلیت فشرده سازی و قرار دادن پسورد و محدود کردن دسترسی به فایل های pdf نیز از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. قابلیت جزئی زیادی درون نرم افزار وجود دارد که امکان نامبردن تمامی آنها نیز و به طور کل باید گفت نرم افزاری بسیار کامل در زمینه ویرایش و مدیریت فایل های پی دی اف می باشد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 166 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 

ispy ایجاد دوربین های مداربسته iSpy 5.6.6.0

iSpy نرم افزاری بسیار عالی برای مدیریت دوربین های مداربسته (IP Campera) و استفاده از وبکم ها به عنوان دوربین برای کنترل محیط کار یا خانه و… می باشد. قابلیت استفاده از بی نهایت دوربین توسط نرم افزار ممکن است و همچنین قابلیت استفاده از منابع جداگانه برای تصویر و صوت نیز تعبیه شده است. قابلیت عکس العمل نشان دادن به هرگونه حرکت،صوت و نور و گزارش دادن یا هشدار دادن از طریق پخش صدا یا ارسال ایمیل و اس ام اس از جمله امکانات امنیتی نرم افزار محسوب میگردد. حتی این نرم افزار قابلیت عکس العمل نشان دادن به دود و آتش را نیز دارد. قابلیت عکس العمل نشان دادن به چهره و همچنین قابلیت های امنیتی برای تشخیص چهره نیز ممکن است. قابلیت ضبط ویدیو و ارسال آنها نیز از طریق ایمیل ممکن است. همچنین دستور ضبط شدن میتواند در زمان مشاهده حرکت یا در زمانبندی انجام شده صورت گیرد. همچنین این نرم افزار توسط پسوردی که مدیر تعیین خواهد کرد محافظت خواهد شد تا کاربران غیرمجاز نتوانند تغییراتی در تنظیمات انجام دهند و سوء استفاده ای صورت بگیرد.

✘дÐMiи✘ بازدید : 123 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 

 

 

دانلود MakeMKV v1.8.6 - نرم افزار تبدیل فرمت های مختلف به MKV

 

 

 

 

✘дÐMiи✘ بازدید : 148 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 

MOBILedit نرم افزاری برای کنترل گوشی موبایل از طریق کامپیوتر می باشد. بعد از نصب این نرم افزار می توانید از طریق یک کابل ، بلوتوث یا IrDA ، گوشی خود را به کامپیوتر متصل کنید. بدین ترتیب می توانید تمامی محتوای گوشی خود را مشاهده کنید و به امکاناتی مانند همگام سازی ، ویرایش یا حذف کردن اطلاعات مختلف نیز دسترسی داشته باشید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می تواند به جستجوی تمامی اس ام اس ها ، شماره گیری ها و ارسال پیام های کوتاه و MMS اشاره کرد. شما تنها با یک کلیک می توانید از تمامی اطلاعات گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید ، آنها را به گوشی های دیگر منتقل کرده و کانتکت های خود را نیز ویرایش کنید و برای این اعمال حتی نیاز به لمس گوشی نیز نخواهید داشت. وقتی اس ام اسی دریافت می کنید ، این پیام کوتاه به روشی مشابه ایمیل ، وارد کامپیوتر شما می شود و شما می توانید به سادگی به آن پاسخ داده یا آن را آرشیو کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

✘дÐMiи✘ بازدید : 136 یکشنبه 03 آذر 1392 نظرات (0)

Privacy Eraser Pro نرم افزاری برای حفظ حریم خصوصی کاربر به وسیله پاک نمودن تمامی ردپاهای اینترنتی و ویندوز می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از مرورگرهای محبوب اینترنتی نظیر فایرفاکس،کروم،سافاری و اینترنت اکسپلورر و… میتواند تمامی اطلاعات آنها نظیر آدرس های مشاهده شده،کوکی ها،پسوردهای ذخیره شده،عکس های مشاهده شده،فیلدهای ذخیره شده و… را پاکسازی نماید تا این اطلاعات به دست کاربران غیرمجاز نرسیده و در نتیجه موجب سوء استفاده نگردد. همچنین نرم افزار توانایی پاکسازی ردپاهای ویندوز و فعالیت های آن را دارد. حذف فایل های مبادله ای ویندوز که نشانگر رد و بدل شدن اطلاعات بین حافظه ها می باشد،حذف اطلاعات مربوط به جستجوهای انجام شده در ویندوز، حذف recent document ها،حذف فولدرهای اضافه temp،حذف اطلاعات مربوط به اجرای نرم افزارها و.. در جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. این نرم افزار با پشتیبانی از فایل سیستم های FAT16/FAT32/exFAT/NTFS موجب توانایی کاربر برای حذف اطلاعات خود از روی این نوع فایل سیستم ها میگردد.

 

Privacy Eraser Pro پاکسازی کامل اطلاعات حریم خصوصی Privacy Eraser Pro 9.95

 

 

برای دانلود روی ادامه مطلب کیلیک کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 153 شنبه 02 آذر 1392 نظرات (0)

Advanced Uninstaller PRO نرم افزاری عالی برای حذف سریع و کامل نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز می باشد. ابزاری که درون ویندوزها جهت حذف نرم افزارهای نصب شده تعبیه شده در هنگام حذف آنها ناقص عمل میکند و به مرور زمان باعث به وجود آمدن انبوهی از فایل های اضافی باقی مانده از نرم افزارهای حذف شده و همچنین ورودی های بی مورد درون رجیستری خواهد شد که در نتیجه باعث کاهش سرعت ویندوز به وجود آمدن مشکلاتی خواهد شد. در حالی که نرم افزار Advanced Uninstaller PRO در هنگام نصب نرم افزار جدید نسبت به اسکن و بررسی کامل تغییرات به وجود آمده درون رجیستری و فایل های ویندوز و همچنین فایل های اضافه شده جدید توسط نرم افزار تازه نصب شده می پردازد و این موضوع باعث می شود در هنگامی که کاربر قصد دارد آن نرم افزار را حذف کند نرم افزار Advanced Uninstaller PRO به راحتی تمامی اطلاعات مربوط به آن را از بین ببرد. البته نرم افزار Advanced Uninstaller PRO میتواند نسبت به حذف برنامه هایی که قبل از بررسی نصب شده اند را نیز از بین ببرد که برای این کار مجدداً به بررسی و اسکن خواهد پرداخت. این نرم افزار میتواند نسبت به تعمیر ورودهای خراب رجیستری ناشی از حذف نرم افزارها،پاکسازی آیکون های باقی مانده درون استارت منو،پاکسازی تولبارهای نصب شده درون مرورگرها، پلاگین های مربوط به نرم افزارها، حذف فونت ها و اجرای دستورات در هنگام استارت آپ و… اقدام کند.

 

advanced uninstaller حذف کامل و سریع نرم افزارها Advanced Uninstaller PRO 11.23

  برای دانلود روی ادامه مطلب کیلیک کنید

 

 

✘дÐMiи✘ بازدید : 134 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

 

بارها شده که نرم افزارهای گرافیکی خاص و عجیب را در کافه اپل معرفی کرده ایم. این بار قصد داریم Exbel را به شما معرفی کنیم که تمام قد خاص است و عجیب. شما در این نرم افزار پرتره چهره خود و یا دوستان و اطرافیان خود را سراسر پوشیده از دنیای اطراف خواهید کرد. شاید درک نکنید چه می گوییم، پس بدون معطلی این اپلیکیشن را به رایگان دانلود کنید و آن را تجربه کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
اول از همه که خیلی خوش اومدین... اینجا یه پاتوق سرگرمی, تفریحی, علمیه واسه همه ی دانشجوای گل لرستانی, در حال حاضر به طور موقت اینجا دایره اگه کشش و بازدید بالا باشه که دامینو قالب جدیدو کار میذارم, اگه که نه....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین برند برای لپ تاپ از نظر شما چیه؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 369
  • بازدید ماه : 1,172
  • بازدید سال : 8,233
  • بازدید کلی : 61,040
  • کدهای اختصاصی