loading...
کمپ دانشجویی لرستان
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
اس ام اس سرکاری ماه رمضان5) 0 167 giti
اس ام اس فلسفی و جملات قصار زیبا (5) 0 155 giti
اس ام اس خاطره های عاشقانه و غمگین 0 145 giti
پ نه پ - 5 (طنز) 0 175 giti
جوک های جدید و خنده دار (5) 0 160 giti
فصل ها چگونه به وجود می آیند؟ 0 188 anahid
اس ام اس بیقراری عاشقانه (4) 0 163 anahid
جوک های پ نه پ جدید و بانمک 0 146 anahid
طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب 0 179 anahid
جوک های جدید و خنده دار (4) 0 165 anahid
اس ام اس سرکاری شب امتحان 0 151 fahime
تغییر مسیر پیش‌فرض Program Files 0 152 fahime
دانستنی های جالب روانشناسی 0 179 fahime
جوک های بامزه زن و شوهری (3) 0 159 fahime
جوک های جدید و خنده دار (3) 0 132 fahime
دانستنی‌هایی جالب از قرآن کریم 0 135 hila
تغییر میانبرهای صفحه‌کلید در مک 0 129 hila
اس ام اس تبریک تولد عاشقانه 0 139 hila
اس ام اس خنده دار و سرکاری! 0 129 hila
جوکهای خنده دار لاین و وایبر 0 143 hila
جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت 0 125 sanaz
آیا میدانید؟ 0 139 sanaz
اس ام اس های عاشقانه و زیبا (1) 0 174 sanaz
اس ام اس خنده دار و جالب 0 135 sanaz
جوک های جدید و خنده دار (1) 0 148 sanaz
ایجاد فضای خالی بین آیکن های پین شده به Taskbar 0 137 donya
اس ام اس خنده دار برای تجدید روحیه 0 146 donya
اس ام اس مهربانی 0 139 donya
جوکهای جدید و خنده دار تلگرام (5) 0 134 donya
درد مداوم کف پا در طول شش هفته را جدی بگیرید 0 140 donya
✘дÐMiи✘ بازدید : 142 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (0)

بازی اکشن کامپیوتری Final Exam:
عنوان یک بازی جدید و کم حجم است که توسط proudly presents ساخت و طراحی شده و در نوامبر ۲۰۱۳ توسط کمپانی Focus Home Interactive منتشر شد. سبک بازی اکشن و پلتفرمر بوده و داستان بازی مربوط به چهار شخصیت دبیرستانی است. شهر از هیولا پر شده و شما خواستار نابودی آن ها هستید. یک ماجراجویی جدید را آغاز میکنید و مراحل را به اتمام میرسانید تا به مراحل بالاتری دست پیدا کنید. اکتشاف محل های جدید و پی بردن به مهارت های جدید از قسمت های دیگری از بازی است. بازی را میتوانید بصورت تنها یا دو نفره و آنلاین بازی کنید که بدون شک قسمت دو نفره آن میتواند در درگیری علاوه بر کمک بسیار جذاب باشد. یافتن سلاح های جدید، بهبود مهارت های خود، باز کردن حرکت خاص جدید و قدرت های ویرانگر و رسیدن به تقویت کننده (امپلی فایر) از ویژگی های این بازی برای جذب گیمر است. گرافیک بازی حالت انیمیشنی دارد ولی استفاده از رنگ های جذاب و صحنه سازی های زیبا میتواند نظر گیمر را بخودش جلب کنید.

 

 بازی کامپیوتری Final-Exam

 برای دانلود به ادامه ملطب مراجعه کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 143 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (0)

Farstone Totalrecolvery Pro 9.2: یک نرم افزار عالی و حرفه ای برای بازیابی کامل و دقیق اطلاعات از دست رفته است ، بدین ترتیب می توانید از امنیت کاملا عکس های دیجیتال، اسناد ، موزیک ها و دیگر فایل های مهم خود مطمئن باشید. امکانات قدرتمند بازیابی این نرم افزار به شما امکان بازیابی کامپیوتر یا تنها یک فایل منفرد را می دهد. این نرم افزار همه کاره می تواند اطلاعات، ایمیل ها، عکس ها، اسناد و دیگر فایل ها را تنها با چند کلیک ساده بازیابی کند. TotalRecovery 9 بسیار قدرتمند و حرفه ای طراحی شده تا از کامپیوتر شما در برابر مشکلات محافظت کند.
تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی در این نرم افزار با قدرت بالا انجام می شود و شما می توانید از فایل ها و پوشه های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، از کل سیستم خود یک بک آپ بگیرید و یا یک Image افزایشی تولید کنید. با ساخت زمان بندی، TotalRecovery 9 به صورت خودکار از اطلاعات شما بدون دخالت دستی، در فواصل معین نسخه پشتیبان تهیه می کند.

Untitled-1

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

✘дÐMiи✘ بازدید : 132 چهارشنبه 29 آبان 1392 نظرات (0)

nternet Explorer مرورگر وبی سریع و مطمئن با ویژگی های طراحی شده مطابق با نسل جدید نرم افزارها و نیازهای کاربران و توسعه دهندگان می باشد. مرورگر اینترنت اکسپلورر برای کاربر ویژگی هایی را برای پاسخگویی به نیازهای توسعه دهندگان و طراحان وب را نیز فراهم می آورد. اینترنت اکسپلورر با پشتیبانی از استانداردهای وب، ابزار توسعه دهنده پیشرفته و بهبود وضعیت امنیتی، به منظور ارائه به کاربران به روزرسانی گشته است. در این نسخه سازگاری با خواسته کاربران و کدنویسی ها افزایش یافته است و با پشتیبانی از WebGL و High DPI به عنوان مرورگری پیشرفته قابل استفاده می باشد. همچنین باتوجه به قابل استفاده بودن این نسخه برای ویندوز ۸ ، پشتیبانی از صفحات لمسی نیز به این نسخه اضافه گردیده است. تکنولوژی سریع وبسایت با استفاده از پیش رندر و Prefetch و ذخیره و اولویت بندی اشیاء صفحه وب نیز باعث رقابت شدن این نسخه از نظر سرعت با مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و کروم خواهد شد. نمایش صفحات و وبسایت های دارای جاوا اسکریپت بهبود یافته و محیط نرم افزار و ادغام آن با محیط ویندوز بهبود یافته است. 

 

ie11 نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.16428

 

  برای دانلود به ادامه ملطب مراجعه کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 182 سه شنبه 28 آبان 1392 نظرات (0)

بازی آندروید Rayman Fiesta Run :  از سری بازی های محبوب ریمن می باشد. خود را بری یک ماجراجویی جدید آمده کنید.بازیدارای گرافیک عالی ، ۷۵ مرحله ی هیجان انگیز ، ۴ دنیای متفاوت ، محیط و افکت های فوق العاده با موسیقی متن زیبا می باشد. در هر مرحله مواظب تله ها و دشمنان جدید باشید و خود را برای چالش آماده کنید .

برای دانلود بازی و مشاهده تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازی اندروید Rayman-Fiesta-Run

 

✘дÐMiи✘ بازدید : 169 دوشنبه 27 آبان 1392 نظرات (0)

 

OverCAD PDF to DWG Converter نرم افزاری مناسب برای تبدیل فایل های pdf نقشه به فایل dwg قابل ویرایش در نرم افزار AutoCAD می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از خط،مستطیل،بیضی، پاره خط، تصویر و متن میتواند به راحتی فایل های pdf حاوی نقشه را به فایل قابل ویرایش dwg تبدیل کرده و بدین وسیله به راحتی کاربر میتواند از فایل های پی دی اف استفاده کند. فایل تبدیل شده دارای کیفیت مناسبی بوده و قابلیت ویرایش کامل در نرم افزار اتوکد را دارد. نرم افزار برای مهندسین بسیار مناسب بوده تا بتوانند فایل های پی دی اف را که امروزه مورد مصرف زیادی هستند و نقشه های بسیار با این فرمت در دنیای وب منتشر می شود را به فایل اتوکد تبدیل کنند. قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل نیز فراهم بخشیده تا به امور کاربر سرعت بخشیده و نیاز وی را رفع نماید. 

 

OverCAD PDF to DWG Converter تبدیل pdf به نقشه اتوکد OverCAD PDF to DWG Converter 2.06

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 122 یکشنبه 26 آبان 1392 نظرات (0)

 

WinGuard Pro نرم افزاری کاربردی برای قفل ساختن و حفظ امنیت ویندوز به روش های گوناگون می باشد. یکی از توانایی های نرم افزار امکان قفل ساختن فایل ها و فولدرها می باشد تا از دسترسی غیرمجاز کاربران عادی به اطلاعات شما گرفته شود که این فرایند با تکنولوژی 128-AES bit file encryption انجام شده و بهترین و بیشترین امنیت ممکن را فراهم می آورد که قابلیت شکسته شدن آن بسیار پایین است. قابلیت قفل ساختن و جلوگیری از دسترسی به تمامی برنامه های نصب شده روی ویندوز توسط WinGuard Pro امکان پذیر است که بدین ترتیب مدیر میتواند هر نرم افزاری که تشخیص دهد را با پسورد محافظت نماید. از طرفی مدیر میتواند به طور کلی قابلیت نصب نرم افزار روی ویندوز را قفل کند تا کاربران عادی نتوانند هیچگونه نرم افزار را بدون داشتن پسورد مدیر نصب نماید این امکان امنیت هرچه بیشتر ویندوز را فراهم می آورد. قابلیت فوق العاده امنیتی نرم افزار ، قفل ساختن صفحه و اسکرین کامپیوتر در زمانی است که مدیر قصد دارد دقایقی سیستم را ترک کند که در این لحظه میتواند سریعا نسبت به قفل ساختن صفحه اقدام کند تا فقط باکس وارد کردن پسورد فعال و نمایان باشد. قابلیت پسورد گذاشتن برای ویندوز در زمان بوت نیز دیگر قابلیت امنیتی ویندوز می باشد. 

 

WinGuard Pro قفل کردن و محافظت از ویندوز WinGuard Pro 2014 8.9.2.3

برای دانلود روی ادامه مطلب کیلیک کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 184 شنبه 25 آبان 1392 نظرات (0)

East-Tec Eraser:نرم افزاری بسیار عالی در زمینه پاکسازی ویندوز و رد پاهای اینترنت و برنامه های نصب شده روی ویندوز می باشد که دارای قابلیت های بسیار زیادی در زمینه حفظ حریم خصوصی در دنیای آفلاین و آنلاین می باشد. پاکسازی تاریخچه اینترنت،صفحات مشاهده شده،عکس ها و آدرس سایت های مشاهده شده،کوکی های ناخواسته،مکالمات چت روم ها،پاکسازی ایمیل ها و فایل های دانلود شده،فایل های اضافی و فایل های ردپا و گزارشی ویندوز از قابلیت های اصلی نرم افزار محسوب می شود. پشتیبانی از مرورگرهای محبوب کاربران نظیر فایرفاکس،اینترنت اکسپلورر،سافاری و اپرا برای پاکسازی های مربوط به دنیای اینترنت و همچنین پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ نرم افزار جهت پاکسازی فایل های پدید آمده از فعالیت نرم افزارهای پشتیبانی شده از قابلیت های دیگر نرم افزار محسوب میگردد. قابلیت های دیگر نرم افزار شامل پاکسازی غیرقابل بازگشت فایل هایی که کاربر قصد دارد که قابل بازیابی نباشند می شود و همچنین قابلیت پاکسازی کامل حافظه های قابل حمل و usb از دیگر توانایی های نرم افزار محسوب می شود.

 

East Tec Eraser حفظ حریم خصوصی East Tec Eraser 2013 10.2.6.101

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید


✘дÐMiи✘ بازدید : 156 جمعه 24 آبان 1392 نظرات (0)

 

دانلود Format Factory v3.2.1.0 - نرم افزار تبدیل فرمت های صوتی و تصویری

Format Factory  نرم افزاری  قدرتمند و حرفه ای برای مبدل فرمت ها است که می تواند فرمت های گوناگون تصویری، صوتی و ویدئویی را تبدیل کند. این نرم افزار قدرتمند قابلیت تبدیل اکثر فرمت های صوتی و تصویری را با کیفیت های مختلف و تعیین انواع خروجی ها داراست.
همچنین این نرم افزار قابلیت تغییر اندازه تصاویر بدون افت کیفیت ، چرخش و تغییر شکل تصاویر و یا ابزار ترمیم و اصلاح فایل های صوتی تصویری آسیب دیده و معیوب را دارد و می تواند با سرعتی بسیار مناسب کار تبدیل را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

✘дÐMiи✘ بازدید : 160 سه شنبه 21 آبان 1392 نظرات (0)
دانلود فونت انگلیسی تزئینی - 2981 Premium Decorative Cyrillic Fonts

این مجموعه شامل بیش از 2000 فونت  انگلیسی تزئینی متنوع می باشد، این فونت ها با فرمت TTF ذخیره شده و بر روی سایت قرار گرفته شده است.

برای دانلود به ادامه ملب مراجعه کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 145 دوشنبه 20 آبان 1392 نظرات (0)
دانلود Battlefield 4 - بازی میدان نبرد 4
✘дÐMiи✘ بازدید : 283 یکشنبه 19 آبان 1392 نظرات (0)
دانلود Autodesk Plant Design Suite Ultimate 2014 x86/x64 - نرم افزار طراحی تأسیسات، لوله کشی و سازه

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 627 شنبه 18 آبان 1392 نظرات (0)
دانلود Autodesk Revit MEP 2014 - نرم افزار طراحی و ترسیم نقشه های تاسیساتی

Autodesk Revit نرم افزاری قدرتمند از شرکت مشهور اتودسک است که ابزارهای الکتریک، پایپینگ (لوله کشی) و مکانیک را برای طراحی پیچیده ترین سیستم های ساختمانی فراهم کرده است. Autodesk Revit MEP نرم افزاری به منظور طراحی و ترسیم نقشه های تاسیسات ساختمانی می باشد که برای طراحی و رسم فنی طراحی نقشه های آسانسورها، تهویه ها، نردبان های اضطراری و تجهیزات آتش نشانی و نجات و طراحی الکتریک مانند شبکه برق ساختمان، و لوله کشی و درواقع ترکیب همه نقشه کشی های تخصصی الکتریک، پایپینگ (لوله کشی) و مکانیک می باشد. در این نرم افزار با استفاده از ابزارهای جدید و حرفه ای و با وجود شمایل و شکلک های هر قسمت از تاسیسات می توان با کشیدن آن ها در صفحه سریعاً و به بهترین و دقیق ترین شکل طرح تاسیسات را به وجود آورد. همچنین با این نرم افزار کامل، بسیار سریع می توان اسناد و طرح های تاسیسات را مرور و مدیریت نمود. از ویژگی های این نرم افزار می توان به اشتراک گذاری اسناد و فایل ها با برنامه هایی نظیر اتوکد آرشیتکت، الکتریکال و مکانیکال اشاره نمود که مورد استفاده هر یک از پیمانکاران و سازندگان پروژه های عظیم تاسیسات ساختمان های بزرگ، فرودگاه ها، ایستگاه ها، کارخانه ها، تاسیسات پتروشیمی و ... می باشد. این نرم افزار به طور کامل از فرمت های سه بعدی DWF پشتیبانی می کند.

✘дÐMiи✘ بازدید : 287 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)
دانلود Call Of Duty: Ghosts - بازی ندای وظیفه: ارواح
✘дÐMiи✘ بازدید : 175 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

soft98TurboCAD Pro Platinum 20.2 نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های دو بعدی و سه بعدی و مدل سازی و مستند سازی محصولی از شرکت IMSI می باشد. این نرم افزار از ویژگی های متعددی در زمینه طراحی های چند بعدی برخوردار می باشد که توسط آن ها کاربران قادرند تا نیازهای مختلف خود را در این زمینه برطرف نمایند. این نرم افزار دارای ابزار رسم پیشرفته برای رسم خطوط و مدل سازی می باشد. قابلیت انتخاب ابزارهای کپی و ویرایش بر روی مدل ها، یادداشت نویسی بر روی مدل برای ثبت نکات در لایه ای جداگانه، ابزار مدیریت بر لایه ها، قدرت بالا در render نمودن و ... از ویزگی های این نرم افزار می باشد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

✘дÐMiи✘ بازدید : 134 جمعه 17 آبان 1392 نظرات (0)

RedCrab Calculator 4.41 یک ماشین حساب بسیار قدرتمند است که دانشجویان و اساتید رشته های مهندسی که با محاسبات سنگین ریاضی سروکار دارند را در فرایند رسیدن به پاسخ بسیار کمک می نماید. این نرم افزار با حالت تمام صفحه قابل استفاده است و به کمک پنجره ویرایشگر آن کاربران قادر خواهند بود تا در این پنجره ی فرایند هایی مانند عبارت ها و فرمول های ریاضی را وارد و ویرایش کنند و نتایج را مشاهده نمایند. کار با این ماشین حساب بسیار ساده و راحت است. RedCrab با استفاده از سیستم های پیشرفته و هوشمند قادر به حل بسیاری از معادلات شماست. به کمک این ماشین حساب قادر خواهید بود تا معادلات جبری که شامل کسرها، جذر، توان و ... هستند و از پیچیده ترین معادلات ریاضی محسوب میشود را حل نمایید . RedCrab از چهر قسمت مختلف تشکیل شده . قسمت اول Numbers که محلی برای وارد نمودن اعداد به حساب میرود، قسمت دوم Scientific نامیده میشود که فرایند های کلیدی مانند عملیات های مثلثاتی و لگاریتم ها را انجلام خواهد داد، قسمت سوم Symbols می باشد که اعمال توابعی و رادیکالی و انتگرال را شامل می شود و قسمت چهارم که اعمال منطقی را شامل می باشد. RedCrab قادر است تا از توابع شما پرینت تهیه نماید و همچنین قابلیت نمایش به دو حالت ساده و Grid را داراست .RedCrab Calculator

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

✘дÐMiи✘ بازدید : 128 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)


محیط برنامه نویسی برای کامپایل و اجرای سورس فایل های زبان C و Cpp

حجم فایل زیپ شده 4 مگابایت برای استفاده کافیست فایل زیپ شده را دانلود و از حالت فشرده خارج کرده و در درایو C کپی کنید.

لینک دانلود

Download

 

تعداد صفحات : 7

درباره ما
Profile Pic
اول از همه که خیلی خوش اومدین... اینجا یه پاتوق سرگرمی, تفریحی, علمیه واسه همه ی دانشجوای گل لرستانی, در حال حاضر به طور موقت اینجا دایره اگه کشش و بازدید بالا باشه که دامینو قالب جدیدو کار میذارم, اگه که نه....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین برند برای لپ تاپ از نظر شما چیه؟!
    آمار سایت
  • کل مطالب : 126
  • کل نظرات : 15
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 47
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 349
  • بازدید ماه : 1,152
  • بازدید سال : 8,213
  • بازدید کلی : 61,020
  • کدهای اختصاصی